محمد مهدی زمان وزیری روانشناس و کوچ تربیتی

محمد مهدی زمان وزیری

روانشناس و  کوچ تربیتی

پشتیبانی : 09105297885

به وب سایت محمد مهدی زمان وزیری خوش آمدید

فهرست مطالب

شهامت «نه» گفتن:

 

اگر به فرزند خود اجازه دهید با شما مخالفت کند و خواسته ی خودش را بیان کند، با این کار او چشم و گوش بسته از دستورهای شما پیروی نمی کند، بلکه نظر خودش هم مهم است.

شهامت نه گفتن

مخالفت فرزندان خوب است یا بد؟:

گاهی اوقات مخالفت کردن فرزندان با شما خوب است. اگر می خواهید فرزندتان با شما همکاری کند و به حرف های شما گوش دهد باید روحیه ی همکاری را در او تقویت کنید. آن ها باید بدانند که شما به حرف هایشان اهمیت میدهید. در مقابل آنها هم باید به حرف های شما گوش دهند. باید به طور واضح نشان دهید که به خواسته های آنها توجه می کنید. بچه هایی که خودشان را به خوبی می شناسند و به خودشان احترام می گذارند، گاهی با خواسته های والدینشان مخالفت می کنند.

برای آشنایی با پکیج «شخصیت فرزندت را بساز» اینجا کلیک کنید.

وقتی فرزندان در مقابل خواسته های والدین مخالفت می کنند، کم کم به نیازها، خواسته ها، آرزوها و احساسات درونی خودشان پی می برند و در نهایت می توانند تصویر واضحی از شخصیت خودشان داشته باشند. این نوع بچه ها در آینده اراده ی قوی خواهند داشت. همین اراده ی قوی باعث می شود که بین بچه های موفق و ناموفق تفاوت بوجود آید.

ویژگی مهم انسان های موفق:

بچه هایی که اراده ی قوی دارند موفق ترند و  فرزندانی که اراده ی قوی ندارند، با مشکلات زیادی روبرو می شوند. بزرگ ترهایی که اراده ی محکم و استواری ندارند، در کودکی یاد نگرفته اند که قوی باشند و با مشکلات زندگی روبرو شوند. این گونه افراد همیشه به داشتن زندگی عادی و معمولی راضی هستند و به خودشان زحمت نمی دهند تا به دنبال خواسته ها و آرزوهایشان بروند.

بنابراین باید به فرزندان فرصت داد تا شهامت نه گفتن را در خانه و با والدین خودشان تمرین کنند.

اگر به دنبال کوچ کودک در هرکجای ایران عزیزمان هستید با ما تماس بگیرید.

استاد محمد مهدی زمان وزیری

مطالب مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کوچ اکسپشنال

کوچ پروفشنال

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

ورود به حساب کاربری

وب سایت استاد محمد مهدی زمان وزیری